|
Modul GESTIUNE RECEPTIE
Dedicat gestionarii pacientilor si serviciilor efectuate
* Inregistrarea si gestionarea contractelor, in functie de tipurile acestora
* Inregistrarea si gestionarea anexelor la contracte
* Urmarirea produselor/serviciilor aflate pe contracte
* Configurare rapoarte in functie de cerintele beneficiarului
* Permite definirea si urmarirea platilor/incasarilor pe un contract
* Urmareste in detaliu modalitatile de plata functie de contractele cu casele de asigurari si clientii
* Permite regasirea unui pacient dupa criterii complexe de cautare
* Inregistreaza datele pasaportale complete ale pacientului
* Inregistreaza date medicale generale ale pacientului, cum ar fi grupa de sange si RH
* Rapoarte
* Raport zilnic de incasari pe:
> Medic intern
> Medic trimitator
> Pacient
> Serviciu
> Grupa servicii
* Situatia numarului de pacienti si incasari pe
> angajat
> contract
> serviciu
> grupa servicii
> medic trimitator
> medic intern
> lucrator receptie
* Total incasari si pacienti per medic intern
* Administreaza datele din aplicatie printr-o interfata prietenoasa ce dispune de multiple facilitati:
> filtrare dupa diverse campuri
> sortare dupa campurile importante
> link-uri catre nomenclatoarele referite
> navigare rapida printre date
* Acces la nomenclatoare
|